Sports mājās – kāpēc gan ne?

Trenežieris mājām

Ne vienmēr izdodas atrast laiku, vai arī līdzekļus, lai vairākas reizes nedēļā apmeklētu sporta zāli. Protams, spēcīgu un pievilcīgu augumu vēlamies, tomēr tā iegūšanai nepieciešams ieguldīties – gan morāli, gan finansiāli. Trenažieru zāļu apmeklējums var būt gana dārgs, un galu galā, apmeklējot zāli ilglaicīgi, izdodam gana daudz naudas un ieguldām laiku. Protams, rezultāts arī var būt ļoti labs, un tomēr – ir iespējams to izdarīt vienkāršāk.

Daudz praktiskāk un vienkāršāk sanāks ieguldīt vienam vai otram trenažierim mājās, apzinoties kuras muskuļu grupas vēlamies trenēt un attīstīt, tā ilgtermiņā ieekonomējot gan laiku, gan naudu. Atnākot mājās no darba, agri rītos vai nedēļas nogalēs varam ar sportu nodarboties mājās – jebkurā sev izvēlētajā laikā, tik ilgi, cik nepieciešams vai vēlamies, nedomājot par to, ka ceļā uz zāli jāpavada laiks. Tā kā informācijas par treniņiem internetā ir ārkārtīgi daudz – lasām un lemjam, ko vēlamies un iegādājamies. Var arī pirms tam pāris reizes apmeklēt sporta zāli, lai izmēģinātu dažādus trenažierus un saprastu – kas vislabāk patīk, noderēs un nepieciešams mājas apstākļos. Vienkāršais veids, kā iegādāties trenažieri mājām – ieskatīties interneta veikalu piedāvājumā.

Interneta veikals 220.lv piedāvā dažādu viedu un tipu trenažierus, nodrošinot, ka varam izvēlēties saviem treniņiem atbilstošāko. Piemēram, TRX tipa trenažieri paredzēti ķermeņa augšdaļas un roku muskuļu attīstīšanai un vingrināšanai. Eliptiskie trenažieri palīdzēs nodarbināt visu ķermeni – veikt vingrojumus mugurai, krūškurvim un rokām, veicot kāpšanas vai slēpošanas tipa kustības. Viens no izdevīgākajiem un praktiskākajiem trenažieriem mājas apstākļiem ir kompleksais trenažieris – paredzēti visa ķermeņa vingrinājumiem. Gan kājām, locītajām un kāju muskuļu grupā ietilpstošo muskuļu trenēšanai, gan rokām, viduklim un ķermeņa augšdaļas vingrinājumiem. Savukārt velotrenažieri piedāvās iespēju trenēt kāju muskuļus, imitējot patīkamu izbraucienu ar velosipēdu, vai gatavojoties vasaras velo sezonai. Arī skrejceliņi paredzēti vairāk kāju muskuļu treniņam, lai gan, pareizi izmantojot skrejceliņu, varam trenēt arī roku muskuļus, izmantojot pareizas kustības un stāju. Soļu trenažieri palīdz ar muguras muskuļu un vēdera preses nostiprināšanu, kāju muskulatūras stiprināšanu – pielietojamība plaša.

Aktīvākajiem un nopietnākajiem sporta un treniņu piekritējiem jāizvēlas spēka trenažieri vai hanteles, savukārt tiem, kas ar sporta palīdzību vēlas sekot arī savai veselībai, lieliski piemēroti būs kardio trenažieri. Atliek vien izvēlēties savu un izbaudīt sporta iespējas mājās.