Padomi, kas ļaus saglabāt veselu un skaistu ādu arī vasarā

ādas kopšanaPasaulē nav iespējami tādi laikapstākļi, kas nekādā veidā neietekmētu mūsu ādu – to varētu dēvēt gluži kā par aizsargājošu apvalku, kas pasargā un reaģē uz apkārtējās vides iedarbību. Lai āda izskatītos mirdzoša un veselīga, par to ir jārūpējas, ņemot vērā konkrētajai sezonai raksturīgs laika apstākļus, ēdienkarti  un dzīvesveidu. Daži padomi šai vasarai palīdzēs uzturēt ādu patiesi starojošu.

  1. 1.      Esi uzmanīgs sauļojoties

Vasaras sākumā ādai vēl ir jāpierod pie saules, bet nereti esam pēc tās tik noilgojušies, ka jau pirmajās sauļošanās reizēs pakļaujam sevi pārāk ilgstošai saules iedarbībai. Tādā veidā viegli rodas apdegumi un rodas apdraudējums ādas veselībai. Lai izvairītos no šādām sekām, ieteicams gan pirmajās karstajās dienās, gan arī turpmāk sauļojoties lietot ādas tipam piemērotus saules aizsarglīdzekļus ar UVA un UVB filtriem.

  1. 2.      Rūpējies par atbilstošu ādas kopšanu

Gada karstākajos mēnešos ādas veselība ir īpaši atkarīga no mūsu rūpēm par to, jo āda var viegli kļūt sausa vai jutīga atsevišķās ķermeņa zonās (piemēram, padusēs pastiprinātas svīšanas rezultātā). Lai tomēr nesaskartos ar šādu problēmu radītu diskomfortu, ieteicams sevi palutināt ar barojošiem un mitrinošiem losjoniem, kas gan liksjusties komfortablāk, gan arī palīdzēs ādai izskatīties veselīgai un mirdzošai.

  1. 3.      Pievērs uzmanību savai ēdienkartei.

Ādas veselību ietekmē ne vien tas, ar kādiem losjoniem, krēmiem un skrubjiem to kopjam no ārpuses, bet arī it viss, ko lietojam uzturā. Vasarā nedrīkst pieļaut, lai festivāli, mājas ballītes un ikdienas ritma maiņa liktu pavisam aizmirst par veselīga dzīvesveida ieradumiem. Jāmēģina pēc iespējas saldumu vietā izvēlēties svaigi sezonas augļi, kā arī regulāri starp maltītēm jāuzņem pietiekošs ūdens daudzums. Ēdienreizēs ieteicams pēc iespējas iekļaut zaļumus – dilles, spinātus, pētersīļus u.c.-, jo to lietošana uzlabo ne vien veselību kopumā, bet ir laba arī ādai.

  1. 4.      Centies sabalansēt savu dzīves ritmu

Kā zināms, stresam ir negatīva ietekme uz pašsajūtu bet, ja tas ir ilgstošs, tas nenovēršami ietekmēs arī veselību un visbeidzot atspoguļosies tajā, kā ikdienā izskatās āda. Svarīgi neļaut stresam pārņemt visu savu ikdienu un atrast laiku aktīvai atpūtai un pastaigām dabā, kas to spēj neitralizēt

Šie četri padomi nav sarežģīti, tomēr tie nozīmē jaunu ieradumu veidošanu ikdienā. Tos ievērojot, šovasar iespējams  uzlabot gan ādas veselību, gan arī pašsajūtu kopumā.