Mobilais mārketings: Vai tas nepieciešams arī tavam biznesam?

sms servissLaiks iet uz priekšu un tehnoloģijas ļoti strauji attīstās. Ar interneta ienākšanu mārketinga speciālistiem atvērusies jauna pasaule. Un nu arī mobilais mārketings ir kļuvis par nozīmīgu mārketinga daļu.

Cilvēki lieto mobilās ierīces ikdienā arvien vairāk – ne tikai atbild uz zvaniem un īsziņām, bet arī e-pastiem, izmanto dažādas aplikācijas un spēles u.tml. Un tev kā biznesa īpašniekam būtu jāsaprot, ka šis ir lielisks veids, kā sasniegt savus klientus – esot tur, kur ir tava auditorija.

Turklāt, ja iepriekš tev bija nepieciešams diezgan liels budžets, lai nodotu savu vēstījumu ar televīzijas vai radio starpniecību, tad tagad nodot ziņu var arī ar salīdzinoši lētāku mobilā mārketinga stratēģiju – SMS mārketingu, piemēram.

Kādēļ mobilais mārketings ir tev nepieciešams?

  1. Mobilie telefoni ir mūsu nākotne

Ja pirms 10 gadiem televīzija bija patiesi efektīvs veids, kā sasniegt savu auditoriju, jo pie televizora tika pavadīta lielākā daļa brīvā laika, tad tagad viss sāk mainīties. Nu ikdienā pie telefona cilvēki pavada vidēji 127 minūtes, bet pie televizora – 168 minūtes. Jā, televizora skatīšanās vēl aizvien ir iecienīta, bet mēs redzam augošu mobilo telefonu lietotāju tendenci!

Un tas nozīmē, ka tuvākajos gados mobilos telefonus lietos vēl vairāk cilvēku un vēl lielāka auditorijas daļa būs sasniedzama šādā veidā. Tādēļ, ja tava auditorija iekļauj mobilo telefonu lietotājus, tad zini, ka mobilais mārketings un tieši sms serviss ir tev nepieciešams!

  1. Vienkārša, ātra un efektīva komunikācija

Nav labāka veida, kā komunicēt ar savu auditoriju, ja ne būt tur, kur viņi jau atrodas. Un mobilais telefons šo procesu padarījis vienkāršāku. Nu tu vari sasniegt savus klientus caur sociālajiem tīkliem, e-pastu un SMS – un tas ir tikai sekunžu jautājums. Šis ir lielisks veids, kā panākt pretī saviem klientiem.

  1. Mobilajā ierīcēm pielāgoti e-pasti sniedz rezultātu

Kamēr SMS izsūtīšana dod ātrāku atbildes laiku, ir droši teikt, ka arī e-pasts vēl aizvien sniedz rezultātu. Tieši šī iemesla dēļ e-pasti, kuri pielāgoti mobilajām ierīcēm, ir nozīmīga mobilā mārketinga kampaņas daļa.

Responsīvs dizains, īsi teikumi, daži attēli un aicinājums uz darbību ir tikai daļa no tā, ko tev vajadzētu zināt par efektīva e-pasta radīšanu.

  1. Aplikācijas ir ļoti populāras

Mobilās aplikācijas ir atkarību izraisošas, kas nozīmē, ka savas aplikācijas izveidošana būs lielisks veids, kā būt tuvumā saviem esošajiem un jaunajiem klientiem, un stiprināt savu zīmolu.

Atceries, ka aplikācijas ir dažādas! Tās var būt informatīvas vai izklaidējošas, vai abas kopā. Internetā pieejama arī dažāda programmatūra un pamācību video, kas palīdzēs izveidot savas aplikācijas dizainu.

Ja būsi tur, kur ir tava auditorija, tad rezultāti būs garantēti. Padomā par mobilā mārketinga kampaņu jau šodien!