Kā uzrakstīt perfektu sludinājumu?

sludinājumiSen jau pagājuši tie laiki, kad sludinājumam avīzē varēja veltīt vien noteiktu skaitu zīmju, lai to varētu labi ievietot drukātajā reklāmas sadaļā. Mūsdienās interneta sludinājumu garums ir gandrīz neierobežots, tomēr tas nenozīmē, ka , veidojot  sludinājumu,  vajadzētu izvērsties un rakstīt domrakstu. Šajā rakstā aplūkosim dažas lietas, kurām pievērst uzmanību, pirms sludinājuma publicēšanas!

Pievērs uzmanību sludinājuma garumam!

Kā jau iepriekš minējām, sludinājums nav detalizēts, garš apraksts par tevis sniegto pakalpojumu vai pārdodamo preci. Lai gan visbiežāk tevi neviens neierobežos, sludinājumā neizplūsti garos runas plūdos – neviens nevēlēsies lasīt garu pārspriedumu par to cik laba ir mašīna, kuru vēlies pārdot, par tavu lielisko mobilo telefonu utt. Protams, sludinājumā noteikti vajadzētu uzskaitīt preces labās īpašības, tomēr to vari darīt īsi un konkrēti. Ja potenciālais pircējs vēlēsies zināt ko sīkāk, pēc sludinājuma izlasīšanas saņemsi telefona zvanu un tad varēsi visu ļoti sīki aprakstīt vai sarunāt tikšanos un parādīt preci dzīvē. Lai gan nav vairs tehnisku ierobežojumu interneta sludinājumu garumam, tomēr pie noteikta formāta liek turēties interneta lietotāju lasīšanas paradumi.

Sludinājuma virsraksts – vissvarīgākā daļa!

Ļoti svarīga interneta sludinājumu atšķirība – bieži vien potenciālie pircēji neizlasīs tavu sludinājumu, ja tā virsraksts nepiesaistīs uzmanību. Bieži vien sludinājuma virsraksts ir vienīgā informācija, kuru izlasot, izlemjam vai atvērt sludinājumu un izlasīt pilnu tekstu. Pat gadījumos, kad uzreiz būs pieejams pilns teksts, sludinājuma lasītāja uzmanība tāpat jāpiesaista ar virsrakstu! Nepievēršot tam uzmanību, tu riskē ar to, ka tavs pārdomātais sludinājuma teksts nemaz netiks izlasīts.

Pievieno bildes!

Bilžu pievienošanas iespēja noteikti padara interneta sludinājumus pārākus par drukātajiem līdziniekiem. Ja pirms tam avīzes sludinājumam bildes pievienot varēja atļauties vien retais, tad interneta vidē to iespējams izdarīt bez liekām papildus izmaksām! Lai gan varbūt vēlēsies pievienot veselu kaudzi ar bildēm, nevajadzētu pārspīlēt. Izvēlies labākās 3-4, kas skaidri parāda preci no vislabākās puses. Pārliecinies, ka bildes ir pietiekami labas kvalitātes – labāk iztikt bez bildēm, nekā pievienot tumšus, graudainus attēlus, kas var sabojāt iespaidu par labu preci!